http://www.sonar.gr/). Βασικό στοιχείο της μελέτης ήταν η "μετάφραση" της εταιρικής ταυτότητας της SONAR στον τρισδιάστατο χώρο σε συνδιασμό πάντα με τα υπόλοιπα ζητούμενα μιας αρχιτεκτονικής μελέτης όπως η λειτουργικότητα, η αισθητική, η οικονομία κ. α. Με αυτόν τον προβληματισμό, οι μελετητές δημιούργησαν έναν καμπύλο χώρο εισόδου, ο οποίος χαρακτηρίζει την γενικότερη αισθητική και παραπέμπει άμεσα στο λογότυπο της εταιρείας ενώ ταυτόχρονα φρόντισαν όλα τα διαχωριστικά να είναι ημιδιάφανα σε πράσινο χρώμα γεγονός το οποίο αφ' ενός επιτρέπει την διαφάνεια και αφ' ετέρου παραπέμπει και αυτό στη ταυτότητα της εταιρείας. Ιδιαίτερη έμφαση δώθηκε στον φωτισμό των χώρων καθώς και στα τελειώματα τα οποία ολοκληρώνουν τον άρτιο σχεδιασμό."/>

2008
Ανακαίνιση γραφείων στο Μαρούσι.

Η μελέτη αφορούσε στην διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων των νέων γραφείων της Εταιρείας SONAR MARKETING CONSULTING ( http://www.sonar.gr/). Βασικό στοιχείο της μελέτης ήταν η “μετάφραση” της εταιρικής ταυτότητας της SONAR στον τρισδιάστατο χώρο σε συνδιασμό πάντα με τα υπόλοιπα ζητούμενα μιας αρχιτεκτονικής μελέτης όπως η λειτουργικότητα, η αισθητική, η οικονομία κ. α. Με αυτόν τον προβληματισμό, οι μελετητές δημιούργησαν έναν καμπύλο χώρο εισόδου, ο οποίος χαρακτηρίζει την γενικότερη αισθητική και παραπέμπει άμεσα στο λογότυπο της εταιρείας ενώ ταυτόχρονα φρόντισαν όλα τα διαχωριστικά να είναι ημιδιάφανα σε πράσινο χρώμα γεγονός το οποίο αφ’ ενός επιτρέπει την διαφάνεια και αφ’ ετέρου παραπέμπει και αυτό στη ταυτότητα της εταιρείας. Ιδιαίτερη έμφαση δώθηκε στον φωτισμό των χώρων καθώς και στα τελειώματα τα οποία ολοκληρώνουν τον άρτιο σχεδιασμό.